S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče. Jak vaše data zpracováváme se dozvíte v našich Ochrana osobních údajů.

Jak rychle usnout?

23.06.2021

Jak rychle usnout?

Hledáte cestu ke zlepšení Vašeho spánku? V tomto článku najdete tipy, které Vám pomůžou zbavit se problémů se špatným usínáním, častým buzením a celkovou nespavostí. Nabídneme Vám řešení problému přírodní cestou s produkty z naší nabídky.

Co dělat, když nemůžu usnout?

Nespíte, i když jste unavení a nechcete přejít k chemickým lékům? Řešíte neschopnost usnout, časté probouzení v noci, špatný spánek a cítíte se tím tak trochu v pasti? Nemusíte. Odkryjeme Vám tajemství spánkové hygieny a také Vám představíme pár základních rad a doporučení, které mohou zmírnit Vaše problémy se spánkem a přispět ke zlepšení nespavosti. 

Přinášíme 9 tipů pro lepší spánek: 

• Vstávejte a usínejte pravidelně

• Minimálně 2 hodiny před spaním se vyhněte tzv. modrému světlu, odložte tedy mobil, tablet a podobnou elektroniku

• Vsaďte na bylinky

• Vyzkoušejte aromaterapii

• Nezapomeňte před spaním dobře vyvětrat

• Udržujte v ložnici teplotu kolem 20° C

• Vytvořte si vlastní usínací rituál

• Zvyšte svůj pobyt na sluníčku

• Vyzkoušejte, jak reagujete na jídlo před spaním

Kromě výše uvedených doporučení můžete vyzkoušet přírodní cestu ve formě bylinných sirupů Klášterní officína. Tyto sirupy obsahují unikátní výtažky z Meduňky, Levandule a Chmelu, ze kterých jsme vytvořili speciální balíček účinných sirupů s extrakty bylin přispívajících lepšímu a kvalitnějšímu spánku. 

Problémy s usínáním, neschopnost usnout, časté probouzení, nespavost a následnou únavu lze jednoduše nahradit rychlejším usínáním, delším a kvalitnějším spánkem. Díky bylinným sirupům nápomocných v boji proti nespavosti.

Tyto bylinky napomáhají při usínání a mohou přispět ke zmírnění psychického stresu:

Meduňka a její uklidňující účinky Vám opět dokážou přinést do života rychlé usínání a kvalitní spánek. 

Chmel je známy svými uklidňujícími účinky a také zmírňuje napětí. 

• Vůni levandule si jistě vybaví každý. Jedná se o uklidňující aroma, které zvyšuje v mozku aktivitu alfa vln, což je typické pro stav naprostého uvolnění. 

Třezalka tečkovaná potlačuje poruchy spánku díky obsahu hypericinu

Uvolnění, zklidnění a navození pohody je klíčem pro boj s nespavostí. Zklidňující bylinky na nespavost nám pomáhají nejen rychleji usnout, ale také prohlubují spánek a zvyšují jeho kvalitu.

Pokládáte si často otázky typu: „Co dělat, když nemůžu spát?“ či „Jak zlepšit svůj spánek?“ Na nespavost, dlouhé usínání a časté noční buzení mají bezesporu vliv aspekty, které jsou bohužel běžnou součástí naších životů. 

Jedná se především o stres, nadměrnou psychickou zátěž a deprese, díky kterým se nám večer v hlavě motají problémy a nemůžeme usnout. Další ohroženou skupinou jsou pak ti z nás, kteří mají nepravidelný spánkový režim. Nemluvě o alkoholu, kofeinu a nadměrnému užívání některých léků, které spánku neprospívají. I nedostatek pohybu a pobytu na čerstvém vzduchu dělá s naším spánkem své. 

Pomohou mi bylinné sirupy s nespavostí? 

Bylinky v nás vyvolávají pocit pohody a činí nás odolnějšími vůči nadcházejícímu stresu. Napomáhají celkovému uklidnění organismu, takže ano, za nás můžeme říct, že bylinky jsou opravdu dobrým pomocníkem v boji proti nespavosti.

Spánková hygiena 

Rychlost dění běžných dnů v našich životech nás neustále strhává do vyjetých kolejí, ve kterých zapomínáme na základní pravidla napomáhající dobrému spánku. Vydatný odpočinek je jedním z hlavních zdrojů energie. Spánková hygiena je ve zkratce souhrn doporučení, která Vám mohou pomoci k dobrému spaní. Jedná se o zázračnou metodu bez zbytečných návštěv lékaře a užívání léků na spaní, které by měly být až posledním řešením.

Pro Váš lepší spánek uvádíme pár tipů, jak vylepšit spánkovou hygienu:

NjFlMDgxY